logo

ثبت نام کانون زبان

زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
ثبت نام کانون زبان

همان‌طور که خودتان هم می‌دانید، زبان انگلیسی یکی از زبان های بین‌المللی است که در کشور های مختلفی از آن استفاده می‌شود. همچنین بسیاری از آموزش های مختلف در بستر اینترنت، به زبان انگلیسی هستند. از طرفی دیگر، تعداد زیادی از بهترین فیلم های دنیا، با زبان اصلی و انگلیسی پخش می‌شوند. به‌صورت کلی، زبان انگلیسی کاربرد بسیار گسترده‌ای در زندگی ما دارد و با آموختن آن می‌توانیم به میزان زیادی در زمینه های مختلف اعم از کار و تحصیل، پیشرفت کنیم.

یکی از نخستین قدم هایی که برای یادگیری زبان انگلیسی باید بردارید، این است که یک مرکز خوب و معتبر فعال در این زمینه پیدا کرده و در کلاس های زبان آن مرکز ثبت‌نام کنید. البته می‌توان زبان انگلیسی را به‌صورت خودآموز در خانه هم آموخت؛ اما کار بسیار سختی است و در نهایت شما به یک مرجع و منبع معتبر برای آموزش نیاز دارید. بنابراین بهترین کار، انتخاب یک مرکز آموزش زبان، بهترین راه‌حل است.

کاکنون زبان ایران، یکی از بهترین مراکز آموزش زبان در ایران است که در شهر های گوناگون نیز چندین شعبه دارد و از این جهت، هیچ‌گونه نگرانی برای شما وجود ندارد. در هر شهری که هستید، تنها با یک سرچ ساده می‌توانید نزدیک ترین شعبه کانون زبان به محل زندگی خود را پیدا کنید و برای ثبت نام اقدام کنید.

لازم به ذکر است که در کانون زبان، علاوه‌بر زبان انگلیسی، زبان های دیگری مانند فرانسه، روسی، ایتالیایی، عربی، آلمانی، اسپانیایی، چینی و … نیز آموزش داده می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید در کلاس های آموزشی هرکدام از آن ها شرکت کنید.

زمان ثبت نام کانون زبان

به‌صورت کلی، براساس قوانین وضع شده در سال 1402 برای مراکز و موسسات آموزش زبان های مختلف خارجی، در ابتدای هر فصل زمان ثبت‌نام کلاس‌های آموزشی فرا می‌رسد. نحوه برگزاری هر کدام از کلاس های کانون زبان، به دو صورت حضوری و غیرحضوری(آنلاین) است.

برای ثبت‌نام در هر کدام از کلاس های حضوری یا غیرحضوری این مرکز، حتما باید در بازه زمانی که همواره از طرف این مرکز اعلام می‌شود، اقدام کنید. برای کسب اطلاعات راجع به زمان ثبت نام کانون زبان، می‌توانید به وبسایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید.

پیش از شروع هر ترم آموزشی یک بازه زمانی اعلام می‌شود و در آن بازه زمانی، اطلاعات زمان ثبت نام کانون زبان به صورت یک تقویم کامل و جامع بر روی وبسایت اینترنتی این مرکز قرار می‌گیرد و با مطالعه آن تقویم، می‌توانید بهترین زمان ثبت نام کانون زبان را در هرکدام از کلاس‌های آموزشی که قصد شرکت در آن را دارید، پیدا کنید.

زمان ثبت نام کانون زبان

زمان تشکل کلاس های کانون زبان (حضوری، و مجازی)

زمان تشکیل کلاس های کانون زبان، به محض پایان یافتن بازه زمانی ثبت نام کلاس ها، آغاز خواهد شد. زمان برگزاری کلاس ها با نحوه برگزاری مختلف، تفاوتی با یکدیگر ندارند. یعنی هم کلاس های حضوری و هم کلاس های مجازی و آنلاین، هر دو در یک زمان آغاز می‌شوند.

از آن‌جایی که در حال حاضر فصل پاییز آغاز شده و زمان تشکیل کلاس های کانون زبان در ترم های آموزشی مهر و بهمن برای شما متقاضیان گرامی بسیار حائز اهمیت است، در ادامه راجع به زمان تشکیل کلاس ها در هر کدام از این ترم ها صحبت خواهیم کرد. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید، می‌توانید با مشاوران سایت کنکورچی ارتباط برقرار کنید و پاسخ سوال های خود را از آن ها به صورت کاملا واضح، دریافت کنید.

بیشتر بدانید:  آزمون پایش سمپاد

ترم مهر

ثبت نام آنلاین ترم پاییز 1402، از روز شنبه 1 مهر به صورت اینترنتی و در وبسایت اینترنتی این مرکز آموزش زبان آغاز شده و تا 12 مهر ادامه خواهد داشت. همچنین می‌توانید در روز های 9 و 10 مهر ماه سال جاری، با مراجعه به کانون زبان ایران، ثبت نام خود را به صورت حضوری انجام دهید.

از تاریخ 12 مهر نیز کلاس ها آغاز شده و با تکمیل فرآیند ثبت نام خود به صورت صحیح و پرداخت شهریه، می‌توانید در موعد مقرر در کلاس های آموزشی خود شرکت کنید و بیشترین بهره را نسیب خود کنید.

ترم بهمن

از آن جایی که هنوز تا آغاز فصل زمستان 3 ماه فاصله داریم، هنوز اطلاعاتی از زمان تشکیل کلاس های آموزشی کانون زبان در ترم بهمن منتشر نشده است. زمان تشکیل کلاس های کانون زبان در ترم بهمن، در اواخر آذرماه اعلام خواهد شد و شما با چک کردن تقویم منتشر شده از سوی کانون زبان ایران می‌توانید بهترین زمان ثبت نام در هرکدام از کلاس های آموزشی که قصد شرکت در آن ها را دارید، به دست آورید و نسبت به ثبت نام خود در کلاس مدنظر اقدام کنید.

پیش‌بینی می‌شود که زمان تشکیل کلاس های ترم بهمن، در هفته دوم بهمن ماه باشد. اما باز هم برای اطلاع یافتن از تاریخ دقیق، باید منتظر انتشار تقویم از سوی کانون زبان ایران باشید و یا می‌توانید در اواخر پاییز، با مشاوران سایت کنکورچی تماس بگیرید و اطلاعات مورد نظر خود را از آن ها دریافت کنید.

زمان تشکل کلاس های کانون زبان

شرایط لازم برای ثبت نام کانون زبان

به‌صورت کلی، ثبت نام در کانون زبان شرایط خاصی ندارد. تنها کافی است که برای فراگرفتن زبان موردنظر خود علاقه داشته باشید و تلاش و کوشش را زمینه شرکت در کلاس های آموزشی تشکیل شده از سوی کانون زبان کنید. اگر شما به زبانی که در کلاس های آموزشی آن شرکت می‌کنید و یا قصد شرکت در آن را دارید علاقه نداشته باشد، نمی‌توانید اوقات خوشی را در حین شرکت در کلاس ها سپری کنید. علاوه‌بر آن، به احتمال زیاد بعد از گذشت مدتی دلزده شده و دیگر تمایلی به شرکت در کلاس ها نخواهید داشت.

در این صورت علاوه‌بر هزینه هایی که پرداخت کرده‌اید، بخش زیادی از زمان و انرژی خود را نیز هدر داده و در پایان نیز به هدف خود نرسیده‌اید. پس پیش از ثبت نام در هرکدام از کلاس های آموزش زبان برگزار شده توسط کانون زبان، اول علاقه خود را نسبت به آن کلاس بررسی کنید.

نحوه ثبت نام کانون زبان

ثبت نام کانون زبان به دو صورت اینترنتی امکان پذیر است. از آن‌جایی که این روز ها اکثر کار ها به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می‌شود، بخش اعظمی از ثبت نام های کانون زبان نیز به صورت اینترنتی و در وبسایت این مجموعه صورت می‌گیرد.

البته روز هایی نیز به ثبت نام حضوری در کانون زبان اختصاص داده شده که با چک کردن تقویم منتشر شده از سوی کانون زبان، می‌توانید تاریخ دقیق آن روز ها را پیدا کرده و نسبت به ثبت نام خود در کلاس های آموزشی مدنظر، اقدام کنید.

بیشتر بدانید:  ضریب دروس امتحان نهایی

سایت کانون زبان ایران

وبسایت اینترنتی کانون زبان به آدرس https://www.ili.ir/ همواره فعال است و کلیه اطلاعیه ها راجع به زمان ثبت نام، زمان برگزاری کلاس ها، اطلاعات مراکز آموزشی کانون زبان، آدرس شعب مختلف، اخبار، شبکه های اجتماعی و … در این وبسایت منتشر می‌شود.

بنابراین می‌توان گفت که بهترین منبع برای اطلاع یافتن از زمان ثبت نام کلاس ها و زمان تشکیل و آغاز کلاس های آموزشی، وبسایت اینترنتی کانون زبان ایران است. همچنین در این وبسایت بخش “تماس با ما” طراحی شده که کلیه اطلاعات تماس و پشتیبانی این مرکز در آن بخش ذکر شده است و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید به آن ها دست پیدا کنید.

نویسنده این مطلب

یاسمن شفیعی

مدیر بازاریابی دیجیتال یک شرکت معتبر و دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی است که به علت علاقه وافری که به نوشتن دارد، گاهی در کنار شغل اصلی خود به نویسندگی نیز می‌پردازد.

آخرین مطالب

فهرست مطالب

هنوز دیدگاهی ارسال نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیسوالاتتلگرامارتباط با ما