logo

نقد و بررسی تدریس حنیف عظیمی + جدول قیمت کلاس

زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
نقد و بررسی تدریس حنیف عظیمی

حنیف عظیمی، یکی از معروف‌ترین و تاثیرگذارترین مدرسان زیست است. او از سال‌ها پیش در عرصه تدریس و انگیزش فراگیران فعالیت دارد و به عنوان یک نمونه الگویی در دنیای موفقیت شناخته می‌شود. در این مقاله، ما به نقد و بررسی تدریس حنیف عظیمی پرداخته و همچنین جدول قیمت کلاس‌های او را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تدریس حنیف عظیمی

حنیف عظیمی با سبک تدریس فعال و پویا خود، توانسته است افراد زیادی را به سوی موفقیت و تغییرات مثبت هدایت کند. او از روش‌های جذاب و جدید در تدریس استفاده می‌کند که به افراد کمک می‌کند تا با انگیزه و انرژی بیشتری به درس خواندن بپردازند. یکی از ویژگی‌های برجسته تدریس حنیف عظیمی، تمرکز بر روی توانمندی‌ها و قدرت‌های شخصیتی فردی است و او به افراد می‌آموزد که از منابع داخلی خود برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند

استاد عظیمی سابقه تدریس بسیار خوبی دارد و دانش آموزان آن همواره درصدهای بالایی را کسب می کنند. روش تدریس حنیف عظیمی به این صورت است که علاوه بر ارائه یک دید کلی برای مطالعه و درس خواندن به دانش آموزان، جدیدترین و موثرترین روش های تست زنی و استخراج نکات مهم را نیز به آن ها آموزش می دهد.

همان طور که می دانید حنیف عظیمی کلاس های آمادگی در کنکور و تقویت درست زیست را برگزار می کند و طی جلسات کلاس ها، انواع مختلف تست ها را بررسی کرده و همه گزینه های آن ها را نیز تحلیل خواهد کرد. به همین علت می توان گفت یکی از نکات مثبت تدرس استاد حنیف عظیمی، این است که بار حفظی درس زیست را برای دانش آموزان کم کرده و روش های جدید و مفیدی را برای درس خواندن به آن ها یاد می دهد.

نوع تدریس حنیف عظیمی به این صورت است که همگام با آزمون های آزمایشی پیش می رود اما طبیعتا در برخی موارد نیز تیب فصل ها یا مباحثی که بر روی آن ها کار می کند، متغیر می شود. تدریس های این استاد فرهیخته معمولا برای دانش آموزان جذاب و دوست داشتنی است و تثبیت نکات مهم و کلیدی برای آن ها به خوبی صورت می گیرد.

تدریس حنیف عظیمی

کیفیت بیان و تدریس حنیف عظیمی

  • ستاد حنیف عظیمی از فن بیان بالایی برخوردار است و به همین علت احساس خستگی در صحبت ها و تدریس ایشان دیده نمی‌شود.
  • کلاس‌های برگزار شده توسط استاد حواشی ندارد و از زمان به خوبی استفاده می‌شود.
  • تدریس از روی جزوه بسیار قوی و کاملی که خود استاد در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند صورت می‌گیرد.
  • کلیه مطالب به صورت سازماندهی شده ارائه می‌شوند و ذهن دانش‌اموز دچار بهم ریختگی نمی‌شود.
  • بعد از پایان تدریس هر مبحث، تست‌های مختص به آن مبحث با دانش‌آموزان کار شده و توانایی تست زدن آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

جدول قیمت کلاس‌های حنیف عظیمی

حنیف عظیمی در طول سال‌ها تدریس محبوبیت بسیار زیادی در میان دانش آموزان و حتی خانواده های آن ها به دست آورده است. کلاس های او نیز برای دانش اموزان بسیار کاربردی و جذاب بوده و تقاضای شرکت در آن ها بسیار زیاد است. جدول قیمت کلاسهای او معمولاً متناسب با موضوع و مدت زمان هر کلاس تعیین می‌شود. قیمت‌ها ممکن است متفاوت باشند و بسته به نوع کلاس و محتوا، متغیر باشند. او اغلب کلاس‌های آنلاین و حضوری در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد و امکاناتی مثل جلسات زنده، محتوای آموزشی و پشتیبانی را ارائه می‌دهد. در ادامه به شرح قیمت کلاس های حنیف عظیمی با عنوان “ری‌استارت کنکور” در جدول زیر پرداخته‌ایم.

بیشتر بدانید:  نمره تایید نشده در دانشگاه پیام نور
قیمت منطقه 12.900.000 تومان
قیمت منطقه 22.760.000 تومان
قیمت منطقه 32.610.000 تومان

بیوگرافی حنیف عظیمی

دکتر حنیف عظیمی در ایران به تحصیلات در رشته پزشکی پرداخته و مدرک خود را از یکی از مطرح‌ترین دانشگاه های ایران اخذ کردند. حنیف عظیمی یکی از سرشناس ترین استادان در زمینه زیست شناسی در کشور هستند و دانش آموزان زیادی با استفاده از دانش ایشان، به رتبه دلخواه خود در کنکور دست پیدا کرده‌اند.

استاد عظیمی سابقه بسیار طولانی در تدریس دارند و درطی سال های تدریس خود، در مدارس و آموزشگاه های بسیار معتبری همچون علامه حلی و فرزانگان خدمت کرده‌اند. همچنین، استاد عظیمی یکی از پیشنهادات مشاوران کنکورچی برای دانش آموزانی است که قصد تقویت خود در درس زیست شناسی را دارند.

استاد حنیف عظیمی با برگزاری کلاس های آموزشی متعدد خود این امکان را فراهم کردند که دانش آموزان علاقه‌مند و مستعدی که قصد موفقیت در کنکور و تحصیل در رشته مورد علاقه خود را دارند، با شرکت در این کلاس ها، به اهداف خود دست پیدا کنند.

سخن آخر

حنیف عظیمی به عنوان یکی از استادان بسیار موفق در زمینه زیست شناسی شناخته می‌شود. او با ارائه روش‌های نوین و کاربردی تدریس خود، به افراد کمک می‌کند تا به بهبود شرایط خود بپردازند و به سمت مسیر موفقیت حرکت کنند.

مهم‌ترین نکته در انتخاب کلاس‌های حنیف عظیمی این است که باید به نیازها و اهداف شخصی خود توجه داشته باشید و بر اساس آن تصمیم بگیرید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که تدریس حنیف عظیمی با سبک شما سازگاری دارد.

 

نویسنده این مطلب

یاسمن شفیعی

مدیر بازاریابی دیجیتال یک شرکت معتبر و دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی است که به علت علاقه وافری که به نوشتن دارد، گاهی در کنار شغل اصلی خود به نویسندگی نیز می‌پردازد.

آخرین مطالب

فهرست مطالب

هنوز دیدگاهی ارسال نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیسوالاتتلگرامارتباط با ما