logo

ظرفیت داروسازی دانشگاه تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه 3 دقیقه

رشته داروسازی یکی از پرطرفدارترین رشته‌های زیرمجموعه علوم تجربی است. در میان رشته‌های دانشگاه علوم تجربی، از زمان‌های گذشته تاکنون داروسازی بسیار محبوب بوده است و افراد زیادی خواهان تحصیل در این رشته هستند.

افرادی که قصد دارند رشته داروسازی را انتخاب کنند برای اطلاع از جزئیات پذیرش، نحوه انتخاب رشته و همچنین ظرفیت‌های دانشگاه‌های برتر کشور باید دفترچه انتخاب رشته را مطالعه کنند. برای راحتی بیشتر شما در ادامه ظرفیت داروسازی دانشگاه تهران را بررسی می‌کنیم.

انتخاب رشته داروسازی

افرادی که به تحصیل در رشته داروسازی علاقه‌مند باشند، باید در ابتدا در کنکور سراسری رشته تجربی شرکت کرده و بعد از انتشار کارنامه اولیه کنکور، داروسازی را در فرم انتخاب رشته وارد کنند. در مرحله بعدی بعد از انتشار دفترچه‌های انتخاب رشته کنکور داوطلبان باید دفترچه را به‌دقت مطالعه کنند تا با توجه به مواردی مثل ظرفیت داروسازی دانشگاه تهران و سایر دانشگاه‌های عالی کشور آشنا شوند.

ظرفیت داروسازی دانشگاه تهران

رشته داروسازی علاوه بر دوره‌های روزانه در پردیس خودگردان، دانشگاه آزاد به‌صورت ظرفیت عادی و دانشگاه آزاد به‌صورت ظرفیت مازاد دانشجو می‌پذیرد. بنابراین اگر موفق نشدید که در دوره روزانه رشته موردعلاقه‌تان پذیرفته شوید، نگران نباشید و از طریق سایر دانشگاه‌ها اقدام کنید. در ادامه لیست ظرفیت داروسازی دانشگاه تهران را بررسی کرده‌ایم:

نوع دورهنام دانشگاهجنسیتظرفیت پذیرش
اولدوم
روزانهدانشگاه علوم پزشکی ایرانزن – مرد25
روزانهدانشگاه علوم پزشکی بقیه اله(عج) – تهرانزن – مرد20
روزانهدانشگاه علوم پزشکی بقیه اله(عج) – تهرانزن – مرد5
روزانهدانشگاه علوم پزشکی تهرانزن – مرد40
روزانهدانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهرانزن – مرد20
روزانهدانشگاه آزاد اسلامی استان تهران – واحد پزشکی تهرانزن – مرد12
شهریه پردازدانشگاه علوم پزشکی تهرانزن – مرد40
شهریه پردازدانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهرانزن – مرد20
خودگردان آزاددانشگاه آزاد اسلامی استان تهران – واحد پزشکی تهرانزن – مرد12
خودگردان آزاددانشگاه آزاد اسلامی استان تهران – واحد پزشکی تهرانزن – مرد12

سخن پایانی

شما می‌توانید با مطالعه دفترچه انتخاب رشته‌ای که هرسال منتشر می‌شود، از وضعیت دانشگاه‌های رشته داروسازی و ظرفیت پذیرش آن‌ها مطلع شوید. با توجه به اینکه هدف شما کدام دانشگاه است، ظرفیت متفاوتی برای رشته داروسازی وجود دارد. شما می‌توانید سوالتتان را در زمینه انتخاب رشته داروسازی و ظرفیت پذیرش دانشگاه تهران برای این رشته از مشاوران و کارشناسان مجرب کنکورچی بپرسید.

بیشتر بدانید:  تغییر رشته در دانشگاه تهران

نویسنده این مطلب

ریحانه بخشی

ریحانه هستم کارشناس روانشناسی ، در زمینه تولید محتوا فعالیت میکنم و این شغل منه، شغلی که با جون و دل براش وقت میزارم، شغلی که با عشق کار انجام میدم و از اونجایی که شخصیت کمال گرایی دارم سعی میکنم بهترین خودمو تو کار نشون بدم و در جهت افزایش اعتماد سازی و جلب توجه افراد به کسب و کارتون تلاش کنم.

آخرین مطالب

فهرست مطالب

هنوز دیدگاهی ارسال نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیسوالاتتلگرامارتباط با ما