logo

بهترین کتاب زبان برای امتحان نهایی

زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
بهترین کتاب زبان برای امتحان نهایی

زبان انگلیسی یکی از درس‌هایی است که برخی دانش‌آموزان در یادگیری آن مشکل دارند. این درس باید به صورت روزانه مطالعه شود و با نحوه مطالعه زبان انگلیسی برای امتحان نهایی آشنا باشید تا مطالب آن مدت زمان بیشتری در ذهنتان باقی بماند. زبان انگلیسی جزو دروس عمومی بوده و در بین همه رشته‌ها مشترک است. اگر چه این درس از کنکور حذف شده اما با توجه به ضریب آن در امتحانات نهایی، درس مهمی محسوب می‌شود. در صورتی که هدف شما کسب نمره کامل در امتحانات نهایی باشد باید با دقت و تمرین درس زبان انگلیسی را مطالعه نمایید. همچنین شما می‌توانید در کنار مطالعه کتاب درسی، از منابع مختلف کمک درسی هم استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین کتاب زبان برای امتحان نهایی دوازدهم را معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

کتاب فرمول بیست زبان انگلیسی دوازدهم گاج

کتاب فرمول بیست زبان انگلیسی دوازدهم گاج را می‌توان بهترین کتاب زبان برای امتحان نهایی این مقطع دانست. این کتاب دارای درسنامه کامل، انواع سوالات امتحانی و پاسخنامه تشریحی است. فرمول بیست زبان انگلیسی دوازدهم گاج در 344 صفحه توسط آقای ارشاد عظیمی گردآوری و تالیف شده است و آخرین ویرایش آن مربوط به سال 1402-1403 می‌باشد.

درسنامه این کتاب بسیار کاربردی بوده و در آن واژگان، متون، ترجمه‌ها و گرامرهای هر درس همراه با انواع مثال‌ها به تفکیک آموزش داده شده است. کتاب فرمول بیست زبان انگلیسی دوازدهم گاج نکات و مباحث آموزشی گرامی را در سه دسته مقدماتی، متوسط و پیشرفته در اختیار شما قرار می‌دهد. در نتیجه شما به راحتی می‌توانید گام به گام به مطالب تسلط پیدا کنید. ویژگی دیگر این درسنامه وجود کیوآرکد فیلم آموزشی گرامر در ابتدای هر درس است که با استفاده از آن‌ها به فیلم تدریس دسترسی خواهید داشت.

بخش سوالات امتحانی کتاب فرمول بیست زبان انگلیسی دوازدهم گاج شامل پرسش‌ها و سوالات امتحانی متنوعی است که تمامی نکات و مباحث درسی را شامل می‌شوند. این سوالات از نظر سطح دشواری دارای سه دسته مقدماتی، متوسط و پیشرفته هستند. سوالات امتحانی این کتاب به تفکیک دروس ارائه شده‌اند و تقریبا 900 سوال مربوط به واژگان، 600 سوال مربوط به گرامر، 180 سوال مربوط به درک مطلب، 150 سوال شنیداری و 170 سوال مربوط به نکات نگارشی است.

در بخش پاسخنامه کتاب فرمول بیست زبان انگلیسی دوازدهم گاج، پاسخ تمامی پرسش‌های مطرح شده کتاب جمع‌آوری شده است. این پاسخ‌ها کاملا دقیق هستند اما در صورت نیاز می‌توانید خودتان هم آن‌ها را بررسی کنید.

کتاب فرمول بیست زبان انگلیسی دوازدهم گاج

کتاب ماجراهای من ‌و درسام زبان انگلیسی دوازدهم خیلی سبز

اگر به دنبال بهترین کتاب زبان برای امتحان نهایی باشید می‌توانید به سراغ کتاب ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی دوازدهم خیلی سبز بروید. این کتاب یک منبع آموزش‌محور برای امتحان نهایی یا ترمیم معدل است. کتاب ماجراهای من و درسان زبان انگلیسی دوازدهم خیلی سبز 1401-1402 در 262 صفحه توسط آقای حسن بلند تالیف شده است.

درسنامه این کتاب ابتدا واژگان انگلیسی پایه‌های دهم و یازدهم، خلاصه گرامر و مهم‌ترین مطالب و نکات این پایه‌ها را مرور می‌کند و سپس واژگان را به همراه جملات و انواع مثال، درس به درس توضیح می‌دهد. همچنین تمامی نکات مهم ترکیب کلمات، نکات گرامری و کلاس خصوصی(شامل توضیحات و پرسش‌های امتحانی) در این درسنامه به طور کامل توضیح داده شده است.

بیشتر بدانید:  کارسوق چیست

بخش سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من‌ و درسام زبان انگلیسی دوازدهم خیلی ‌سبز شامل گرامر، واژگان، فهم متن و موارد مشابه است که به صورت درس به درس تفکیک شده‌اند. تقریبا 1000 سوال در این بخش وجود دارد و این تعداد سوال توانسته تمامی مطالب و بخش‌های مختلف کتاب زبان را پوشش دهد. یکی دیگر از بخش‌های جذاب این کتاب وجود سوالات امتحانی نوبت اول و دوم هماهنگ کشوری  است.  بنابراین شما با مطالعه بخش سوالات امتحانی کتاب ماجراهای من و درسام زبان انگلیسی دوازدهم آمادگی خوبی برای امتحان نهایی یا کلاسی خواهید داشت.

در پاسخنامه کتاب ماجراهای من ‌و درسام زبان انگلیسی دوازدهم خیلی‌ سبز علاوه بر ارائه پاسخ‌های تمامی سوال‌های کتاب، توضیحات نکته‌واری هم ارائه شده که به شما کمک می‌کند مطالب را بهتر درک کنید.

کتاب ماجراهای من ‌و درسام زبان انگلیسی دوازدهم خیلی سبز

 

کتاب پرسوال زبان انگلیسی دوازدهم مهر و ماه

کتاب پرسوال زبان انگلیسی دوازدهم مهر و ماه یکی دیگر از کتاب‌های مناسب برای امتحان نهایی است. آخرین ویرایش این کتاب مربوط به سال تحصیلی 1402-1403 بوده و کتاب در 216 صفحه توسط آقای علی عاشوری تالیف شده است.

درسنامه کتاب پرسوال زبان انگلیسی دوازدهم مهر و ماه بسیار کامل است و هر درس و موضوع به صورت تفکیک شده در آن قرار داده شده است. از بخش‌های متخلف درسنامه این کتاب می‌توان به بخش مشاوره، واژگان و اصطلاحات دسته‌بندی شده همراه با ترجمه، گرامر و نگارش همراه با انواع مثال‌ها و نکات اشاره کرد. در ابتدای هر درسنامه یک کیوآرکد قرار دارد که با اسکن کردن آن می‌توانید پاسخ تمرینات و سوال‌های کتاب درسی را پیدا کنید.

بخش سوالات امتحانی کتاب پرسوال زبان انگلیسی دوازدهم مهر و ماه شامل بیش از 2020 سوال امتحانی تالیفی یا سوالات مربوط به سال‌های قبل است.در این بخش سوالات هر درس تفکیک شده و در دسته‌بندی‌های انتخاب گزینه صحیح، جای خالی، شنیداری و گرامر، درک متن و مطلب، پاسخ کوتاه و بلند و کشف ارتباط قرار گرفته است. همچنین پاسخنامه‌ی کتاب پرسوال زبان انگلیسی دوازدهم مهر و ماه را می‌توان از کامل‌ترین پاسخنامه‌های کتاب‌های کمک درسی دانست. در این بخش پاسخ درست سوالات با توضیحات اضافی ارائه شده است.

از دیگر بخش‌های کتاب پرسوال زبان انگلیسی دوازدهم مهر و ماه، می‌توان به بخش پیوست اشاره کرد. در این بخش مهم‌ترین و پرتکرارترین افعال، عبارات و مکالمات مطرح شده در امتحانات سال‌های اخیر به همراه ترجمه قرار داده شده است. به طور کلی با مطالعه این بخش و مرور تمام بخش‌های کتاب پرسوال زبان انگلیسی دوازدهم مهر و ماه می‌توانید در امتحانات نهایی زبان انگلیسی 20 بگیرید.

کتاب بیسترس زبان انگلیسی دوازدهم کاگو

کتاب بیسترس زبان انگلیسی دوازدهم کاگو توسط انتشارات کاگو در 105 صفحه به چاپ رسیده است. آخرین ویرایش این کتاب مربوط به سال 1401 بوده و آقای سعید ابراهیمی کار تالیف این کتاب انجام داده است. کتاب بیسترس زبان انگلیسی دوازدهم کاگو با شعار بی‌استرس بیست بگیر و موفق شو به بازار عرضه شده است. این کتاب دارای درسنامه و توضیحاتی کامل از کلیه مفاهیم کتاب، انواع سوالات امتحانی و نمونه آزمون تشریحی می‌باشد.

مطالب درسنامه‌ کتاب بیسترس زبان انگلیسی دوازدهم کاگو بیشتر شامل مفاهیم کلیدی درس به صورت تالیفی است. همچنین در انتهای این کتاب بخشی با عنوان فلش‌کارت و بوک‌استوری وجود دارد که شامل جمع‌بندی و مرور مهم‌ترین مطالب و نکات امتحانی می‌باشد. سوالات امتحانی این کتاب در بخش پایانی هر مبحث یا درس ارائه شده است. همچنین در این بخش سوال‌هایی ویژه امتحان کنکور وجود دارد که باعث یادگیری بیشتر شما می‌شود.

بیشتر بدانید:  مراکز آموزش کمک بهیاری در تهران

در پاسخنامه‌ کتاب بیسترس زبان انگلیسی دوازدهم کاگو پاسخ‌های تمامی سوالات موجود در کتاب به صورت شفاف ارائه شده و شما به کمک این پاسخ‌ها می‌توانید نکات مهم را به خوبی یاد بگیرید.

کتاب بیسترس زبان انگلیسی دوازدهم کاگو

سخن پایانی

در این مقاله بهترین کتاب زبان برای امتحان نهایی دوازدهم را معرفی کردیم. البته برای آمادگی بیشتر در امتحانات می‌توانید از کتاب‌های دیگری مانند غولِ امتحان زبان انگلیسی دوازدهم مبتکران، گذرنامه زبان انگلیسی دوازدهم کانگرو مبتکران، شب ‌امتحان زبان انگلیسی دوازدهم خیلی‌ سبز، امتحانِت زبان انگلیسی دوازدهم مهر و ماه، گلبرگ زبان انگلیسی دوازدهم گل‌واژه، جزوه امتحانی زبان انگلیسی دوازدهم اسفندیار، زبان انگلیسی دوازدهم بنی هاشمی خامنه و سیر تا پیاز زبان انگلیسی دوازدهم گاج هم استفاده کنید.

نویسنده این مطلب

سمیه نصرتی

همیشه نوشتن و مطالعه کردن رو دوست داشتم و از یادگرفتن چیزای جدید حسابی ذوق‌زده می‌شدم. این علاقه باعث شد تولید محتوا رو به عنوان یک شغل انتخاب کنم. در حال حاضر بیشتر از ده ساله که در زمینه‌های مختلف تولید محتوا انجام می‌دم و دوست دارم این مسیر رو حرفه‌ای‌تر دنبال کنم.

آخرین مطالب

فهرست مطالب

هنوز دیدگاهی ارسال نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیسوالاتتلگرامارتباط با ما