logo

اتوماسیون ستاره دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
اتوماسیون ستاره دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یکی از برترین دانشگاه‌های دولتی کشور شناخته شده است که با هدف تربیت نیروهای انسانی متعهد و متخصص که نیاز بسیار مهم آموزش و پرورش سلامت در مقاطع ارشد، کارشناسی، کاردانی، دکتری تخصصی و حرفه‌ای بوده و در این راستا دانشجو می‌پذیرد.

از این رو برای ارائه خدمات آموزشی و رفاهی عالی برای اساتید، کارکنان دانشگاه و دانشجویان، یک سامانه را با نام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل راه اندازی کرده‌اند که همه افراد دانشگاه بتوانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.

دسترسی داشتن به سایت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برای همه داوطلبان امکان پذیر است اما برای انجام برخی از کارهای مربوط به دانشگاه از جمله درخواست وام، خوابگاه، نقل و انتقالات، درخواست تغذیه و … باید هر یک از افراد نام و رمز کاربری مخصوص به خود را برای ورود به سامانه داشته باشند تا اقدامات مورد نیاز را انجام دهند. 

یکی از این اقدامات بسیار مهم آن هم برای دانشجویان، درخواست تغذیه است که باید دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، به اتوماسیون ستاره دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به نشانی nself.arums.ac.ir  مراجعه کنند و با ورود به آن، غذای خود را برای روز و هفته مدنظر انتخاب کنند. همچنین این دسته از دانشجویان می‌توانند با استفاده از اتوماسیون ستاره مبلغ و گزارش عملکرد خود را مشاهده کنند. این سامانه تنها در جهت رفاه حال دانشجویان و جلب رضایت مندی آن‌ها برای رزرو تغذیه سالم و مقوی ایجاد شده است که به دلیل متنوع بودن خدمات سایت، ممکن است متقاضیان با همه امکانات آشنا نباشند و یا از نحوه استفاده آن به درستی مطلع نباشند و یا شاید برخی دیگر از افراد پس از وارد شدن به سامانه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ممکن است با مشکلاتی همچون عدم اجازه ورود، نداشتن رمز و نام کاربری و یا فراموشی آن‌ها و … مواجه شوید که هیچ جای نگرانی نیست چرا که در ادامه این پست می‌خواهیم درباره اقدامات رزرو تغذیه در این اتوماسیون را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی اتوماسیون ستاره دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

اتوماسیون ستاره دانشگاه علوم پزشکی تنها با هدف ایجاد یک سیستم نظارتی و مدیریتی متمرکز بر روی سلف‌های از راه دور، استفاده درست از نیروی انسانی، جلوگیری کردن از سوء استفاده افراد، بهینه کردن روال رزرو و توزیع غذا، بهینه کردن عملیات گردش پول و جلوگیری از پخت مازاد در جهت دسترسی دقیق به آمار طراحی شده است.

دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل را داشته باشند و بخواهند برای تغذیه رزرواسیون داشته باشند، باید به سامانه nself.arums.ac.ir مراجعه کنند که برای هر یک از دانشجویان یک پورتال کاربری جدا ساخته شده و فرآیندهایی همچون رزرو غذا و اطلاعیه‌های مربوط به آن را می‌توانند مشاهده و انجام دهند.

منوی کلی این سامانه شامل تغذیه، افزایش اعتبار، اطلاعیه‌های مهم و مربوط به خوابگاه  و موارد این چنینی می‌باشد که دانشجویان باید برای دسترسی به سایت، نام کاربری و رمز خود را وارد کنند.

معرفی اتوماسیون ستاره دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

راهنمای ورود به اتوماسیون ستاره دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

برای بهره بردن از امکانات اتوماسیون ستاره دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ابتدا وارد پورتال کاربری خود شده و سپس مراحل بسیار آسانی که برای وارد شدن و استفاده از امکانات سایت کار آنچنانی ندارد، دنبال کنید. در ادامه راهنمای استفاده از اتوماسیون ستاره دانشگاه علوم پزشکی را برایتان شرح خواهیم داد.

  1. با مراجعه به اپراتور نام کاربری و رمز خود را دریافت کنید.
  2. حالا سامانه اتوماسیون تغذیه را در مرورگر جستجو نمایید.
  3. نام کاربری و رمز خود را وارد کنید.
  4. حالا از گزینه‌های سمت راست، قسمت رزرو غذا را انتخاب کنید.
  5. هفته مورد نظر را انتخاب و غذاهایی که دوست دارید را برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام رزرو نمایید.
  6. سپس دانشجو باید مبلغ مورد نیاز را پرداخت کند تا فرآیند رزرو تکمیل شود.
  • نکته: دانشجویان باید توجه داشته باشند که غذاهای هفته گذشته را نمی‌توانند سفارش دهند.
بیشتر بدانید:  وام دانشجویی دانشگاه آزاد

امکانات اتوماسیون ستاره دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل علاوه بر اینکه می‌توانند تغذیه خود را سفارش دهند، می‌توانند اقداماتی همچون افزایش اعتبار در سامانه، گزارش رزرو، پیگیری تمام تراکنش‌ها، رزرو غذا در روز فروش و … را انجام دهند.

یکی از مهم‌ترین امکانات اتوماسیون ستاره علوم پزشکی اردبیل، پیگیری کردن تراکنش‌های مالی انجام شده است که با ورود بخش تراکنش‌ها در پنل سمت راست صفحه، می‌توان به گزارش کاملی از تمام تراکنش‌های انجام شده دسترسی یافت که شامل شماره فاکتور، تاریخ انجام تراکنش، مبلغ تراکنش و … می‌باشد و برای کاربران به نمایش داده می‌شود.

در قسمت افزایش اعتبار هم می‌توان کاربران امکان شارژ مبلغ خود را برای رزرو غذا داشته که پس از رزرو تغذیه، مبلغ از حساب کاربر کم خواهد شد.

یکی دیگر از بخش‌ها و امکانات اتوماسیون ستاره دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، گزارش عملکرد است که با کلیک بر روی آن می‌توان به گزارش کاملی از همه غذاهای رزرو شده به همراه جزئیات کاملی از آن دسترسی داشت.

اپلیکیشن تغذیه ستاره 

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل علاوه بر اینکه می‌توانند از طریق مرورگر و سامانه اتوماسیون ستاره رزرواسیون تغذیه خود را انجام دهند، از طرفی هم با نصب اپلیکیشن اصلی ستاره تغذیه بر روی گوشی‌های همراه خود، می‌توانند به راحتی از امکانات آن استفاده کنند. نصب اپلیکیشن ستاره در واقع به کاربران امکان استفاده از قابلیت‌های رزرو غذا و موارد دیگر را به صورتی آسان‌تر داده تا در صورت قطع بودن نسخه وب سایت، بتوانند رزرو تغذیه خود را به آسان‌ترین شکل ممکن و در زمانی سریع‌تر انجام دهند.

همچنین دانشجویانی که هر بار رمز و نام کاربری خود را با ورود به سامانه فراموش می‌کنند، نصب اپلیکیشن بهترین گزینه بوده و می‌توانند با فعال کردن گزینه یادآوری رزرو غذا، از قبل مهلت رزرو غذای خود را داشته باشند که این گزینه در نسخه وب سایت موجود نیست.

برای نصب اپلیکیشن، افرادی که دارای نسخه اندروید هستند، می‌توانند نسخه اندروید و افراد با گوشی‌های آیفون هم باید نسخه وب اپلیکیشن سایت را استفاده کنند که با ورود به مرورگر سافاری و کلیک کردن بر روی گزینه اشتراک گذاری، گزینه  add to home screen وب اپلیکیشن سایت را روی گوشی‌های خود نصب کنند.

اپلیکیشن تغذیه ستاره 

نویسنده این مطلب

سایه کاوه

فارغ التحصیل از رشته تجربی و علاقه مند به نوشتن هستم. نوشتن همیشه یکی از جذاب ترین کارهایی بوده که من در اوقات فراغتم انجام میدادم و هر چی در ذهنم بود رو روی کاغد می‌نوشتم که همین باعث شد من این کار رو به عنوان شغل اصلی خودم انتخاب کنم. من بیشتر از ۲ سال توی این حوزه فعالیت داشته ام.

آخرین مطالب

فهرست مطالب

هنوز دیدگاهی ارسال نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیسوالاتتلگرامارتباط با ما