logo

بیمه اکمل فرهنگیان کرمانشاه

زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه

بیمه اکمل فرهنگیان بیمه‌ای مخصوص فرهنگیان بازنشسته است و برای کمک در هزینه‌های درمانی نیروهای آموزش ‌و پرورش در نظر گرفته‌ شده است. بازنشستگان آموزش ‌و پرورش می‌توانند بعد اسم‌نویسی برای خودشان و افراد تحت تکفلشان از کمک‌هزینه‌های درمانی بهره‌مند شوند. در ادامه با ما همراه شوید تا تمامی نکات مربوط به بیمه اکمل فرهنگیان بازنشسته کرمانشاه را بررسی کنیم.

بیمه اکمل فرهنگیان کرمانشاه

یک مورد از بهترین و مفیدترین امکانات رفاهی که برای نیروهای آموزش‌ و پرورش در نظر گرفته‌شده است، بیمه اکمل فرهنگیان است. این بیمه برای کامل‌تر شدن بیمه تکمیلی فرهنگیان ارائه‌ شده است. تمامی نیروهای فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سامانه retirement.ir از مدارک لازم برای ثبت‌نام و نحوه نام‌نویسی برای بیمه اکمل آگاه شوند.

عدم اطلاع از مدارک لازم و نحوه ثبت‌نام این نوع بیمه باعث می‌شود هرساله عده‌ای از نیروهای آموزش‌وپرورش از این ثبت‌نام جا بمانند و از خدمات و امکانات این بیمه محروم شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه ثبت‌نام در بیمه اکمل فرهنگیان کرمانشاه، شرایط ثبت‌نام و مدارک لازم را بررسی کنیم.

شرایط ثبت‌نام بیمه اکمل فرهنگیان کرمانشاه

همان‌طور که می‌دانید این نوع بیمه مختص افرادی است که در آموزش‌وپرورش مشغول به کار بوده‌اند. تمامی فرهنگیان بازنشسته که تحت پوشش بیمه تکمیلی فرهنگیان هستند می‌توانند از این بیمه نیز بهره‌مند شوند. اما برای فرهنگیان مشغول به کار امکان ثبت‌نام در این بیمه وجود ندارد. این افراد می‌توانند علاوه بر بیمه پایه، در بیمه تکمیلی دانا شاغلین نیز ثبت کنند و از خدمات این بیمه بهره‌مند شوند.

زمان ثبت‌نام بیمه اکمل فرهنگیان

نکته مهمی که برای ثبت‌نام در بیمه اکمل فرهنگیان کرمانشاه باید بدانید این است که ثبت‌نام این نوع بیمه بازه زمانی محدودی دارد. شما در ابتدا باید مدارک لازم، شرایط لازم، هزینه پرداختی ماهانه برای این بیمه را بررسی کنید و سپس در صورت تمایل به ثبت‌نام در زمان اعلام شده از سوی آموزش‌ و پرورش به صورت آنلاین اقدام به ثبت‌نام کنید.

در سال گذشته ثبت‌نام بیمه اکمل فرهنگیان در حوالی ماه آذر انجام شده است و احتمال دارد که در سال جاری نیز ثبت‌نام مربوط به بیمه اکمل فرهنگیان کرمانشاه در همین زمان انجام شود.

مدارک لازم برای ثبت‌نام بیمه اکمل

همان‌طور که گفته شد ثبت‌نام بیمه اکمل فرهنگیان به صورت آنلاین در سامانه retirement.ir انجام می‌شود. شما باید مدارک موردنیاز را آماده کرده و اسکن کنید. سپس در زمان ثبت‌نام در این سایت بارگذاری کنید.

مدارک موردنیاز ثبت‌نام بیمه اکمل فرهنگیان کرمانشاه شامل مدارک هویتی فرد بازنشسته و مدارک هویتی افراد تحت تکفل، شماره دفتر کل، داشتن بیمه پایه برای خود فرد و افراد تحت تکفل و مدارک مربوط به سن افراد تحت تکفل می‌باشد.

برای ثبت‌نام کردن افراد تحت تکفلتان، این افراد باید حتماً دفترچه بیمه پایه داشته باشند. در صورتی که فرزندان شما دارای شرایط خاصی مانند معلولیت و یا از کار افتادگی کامل باشند، شما می‌توانید بدون در نظر گرفتن شرط سنی آن‌ها برای آن‌ها بیمه اکمل دریافت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی بیمه اکمل فرهنگیان کرمانشاه، شرایط ثبت‌نام و زمان مربوط به ثبت‌نام پرداختیم. شما برای مطلع شدن از زمان دقیق ثبت‌نام در این نوع بیمه می‌توانید اطلاعیه‌های آموزش‌و پرورش کرمانشاه را دنبال کنید. برای انجام فرایند ثبت‌نام می‌توانید سوالاتتان را از کارشناسان مجرب موسسه کنکورچی بپرسید.

بیشتر بدانید:  برای رشته کامپیوتر معدل باید چند باشد؟

نویسنده این مطلب

سارا سهرابی

سارا سهرابی هستم علاقه ای که به خلق کردن و نوشتن داشتم باعث شد که از سال 1399 وارد حوزه محتوا شوم. سعی کردم در طول این چند سال همیشه در حال یادگیری باشم. شاید یکی از بهترین انتخاب‌هایی که در مسیر شغلی داشتم قدم گذاشتن در مسیر محتوا بود.

آخرین مطالب

فهرست مطالب

هنوز دیدگاهی ارسال نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیسوالاتتلگرامارتباط با ما